Plötslig orkan, IKEA & Funhouse.

Vet inte riktigt vad det var som hände idag, men helt plötsligt gick strömmen och världens orkan var utanför. Men efter en kvart - 20 min var det över. Galet. Då begav iaf jag och mamma oss till IKEA, där vi har gått runt och tafsat på allt hela dagen. Det blev bara en spegel till vår hall, inget annat. Dock blev det en heel del andra saker som vi tyckte att vi behövde. Det var ju trots allt för hallen vi körde dit, men vi hittade mycket annat roligare istället ;) Så vi ska ta en trip till sen.

Så just nu har jag precis meckat ihop min nya fina golvlampa och sitter här med mina nya ljus, myyys :) Samtidigt som jag lyssnar på Pinks nya album "Funhouse". Sjukt bra! Kvällen blir lugn, blir inte erbjuden så mycket annat nuförtiden? Haha. Ska iaf ringa Emmie strax, för hon slutar jobba nu!

+ att jag vet att jag skrev för längesen, innan jag började röja här på min övervåning, att jag skulle lägga in före och efter bilder.. och det kommer! Jag har inte glömt bort det. Haha. Men den som väntar på nått gott ;) Som vi en gång i tiden sa. CIIIAO!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0