Så jävla bra!

Kvällen igår var grrrreat och Twilight var också bra! En sån kväll hade jag längtat efter, och den var perfekt rakt igenom! Mindre kul var det idag, när jag skulle slita mig från min favoritfamn kl 7 på morronen.. Uhu, gillas inte.

Idag har det då spelats DM i Mörrum och fy fan vad bra det gick! Ingen hade ju knappast räknat med att Hörviken skulle gå vidare, inte ens vi själva.. Haha. Spelade 5 matcher - vann 3, oavgjort 1 och förlorade 1, vilket gjorde oss till bästa 2:an och gick då vidare! Att få sparka in 1-0 mot SGIF och sedan vinna med det, det var härligt :D Det var längesen jag spelade nån typ av cup överhuviudtaget, eftersom jag inte har spelat fotboll på ett år.. Så det var riktigt kul och den här lilla segern behövdes ;)

Kvällen? Jag återkommer!

Kommentarsfält
Skrivet av: Victoria

I tidningen idag står det att vi vann alltihopa !

hahahaaaa. UNDERBART !

2008-11-24 @ 12:27:03
URL: http://victoriaae.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0