Snart är min kropp utochin.

Ah, jag hostar så mycket så man kan tro att mina inälvor snart kommer upp.. myyys.
GÖR. MIG. FRISK!


Snart ska jag köra in till stan och hämta Emmie. Eller snart och snart, halv 6 ska jag vara hos henne. Sen ska jag dra med henne ner till Expert för jag ska förstora lite student-foton jag tog ute på Slottet och köpa ramar.. På tiden kanske? Ska även höra om hon har kvar dom bilderna vi tog på nån cd-skiva så jag kan lägga upp dom här. Har ju bara fått dom i ett litet fotoalbum, och det är ju lite trist.. =/ Så jag får se vad jag kan fixa fram. Efter det ska vi till Karlshamn, för hon skulle lämna några nycklar på jobbet. Och efter det ska vi äta nånstans! :) Sen ska jag hem och vila, vila, vila. Känns som det är det jag behöver mest just nu. PUSS!

Everybody cha cha...... haha!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0