Söndag

Ingen händelserik söndag, må jag säga. Jag & mamma har tröttnat på vårt hus (eller rättare sagt vissa delar av huset..) och gjorde pappa delaktig i en förvandling. Vi spånade och planerade hur vår nedervåning skulle se ut, med lite förnyelse. Och vips hade vi städat ur hall-garderoben och slängt mängder av skor och kläder och tagit bort allt som fanns i vår hall, så nu ska vi göra om den. Fick vi för oss. Impuls-grej på hög nivå, men det behövs! :) Så det blir en IKEA-trip på tisdag, och det gillas!

Ikväll blir det fotboll, och det gillas nästan ännu mer. Så härligt att jag fått tillbaka motivationen och tycker det är kul igen! :) Sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda. Vaknade inatt av massa mobilsamtal (och jag ville bara sova..) och tjafs och skit. Hela situationen är skit. Men som sagt; jag orkar inte må rövhål längre. Det behövs förändring! Så svårt att förändra bara.


It's a little too late for you to come back
Say it's just a mistake, think I'd forgive you like that
If you thought I would wait for you, you got it wrong.

But you're just a boy..

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0