Söndag och fars dag.

Godmorgon, eller vad man ska säg? Känns som det. Jag mår kräk idag, fast jag vet inte varför. Jo, okej.. det vet jag för det var ju fest igår, och rätt så mycket sådan. Men det känns mer som att jag har feber. Inte fyllesjuk, viktigt att poängtera! ;) Försökte gå upp vid halv 11, men det gick inte så jag somnade om och sov till 2!

Vi var först hemma hos Sara igår. Det var ju treornas första studentfest, så alla var Halloween-utklädda. Förutom jag och Sandra. Jokrarna & 40-åringarna. Där hemma var det en riktig tjejfest. Bara tjejer och massa sexsnack! Sedan åkte vi till Altona (!!!).. Kändes sådär, med tanke på att vi faktiskt redan har tagit studenten men det var många andra där också så det var rätt chill ;) Jag hade en sjukt kul kväll, iaf! Absolut. Trots lite turbulens där mot slutet, men va fan.. smällar man får ta. Haha. Blir så när man mixtrar med alkoholen.

Fars dag idag, och här sitter jag och ser på när mamma rör i såsen. Emil, Ursula och mormor ska komma hit på lite middag. Känns ändå som att jag kommer vara rätt defensiv ikväll.. :p Bläää. Så det är vad som händer! PUSS!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0