Söndag och idag börjar min helg,

Hej hej! Nu är jag äntligen hemma, känns som jag mer eller mindre bott på Preem denna helgen. Men stängningen igår och öppningen idag gick bra iaf! :) Och därimellan sov jag hos Basse och det var nog det skönaste och mest efterlängtade sovet ever, trots att han inte ens var hemma större delen av natten. :p Mindre kul att slita sig i morse.

nu som först håller jag äntligen helg och resten av denna söndag blir bara sjuuukt chill. Det är liksom den där duschen som gör allt. När man kommer hem och är tröttast i världen, slänger snabbt i sig lite mat sen tar man den välbehövda duschen.. den välbehövda lååånga vaaarma duschen så man tinar och riktigt känner hur ren man blir. Efter det, lite favoritlotion (med lukt av kokos/lime) och sen tar man på sig myskläder (extra skönt med nya, stora joggingbyxor) och slänger sig i soffan och sen är det chill, i detta fallet; helg.  Ah, jag älskar det! :D Och i det läget är nu jag, soff-läget.

Nästa helg ska jag på julbord med jobbet. Det ska bli kul, och extra kul är det att jag fick hem en julcheck på MQ på 200 kr (om man handlar för 500) igår! Känns som den kommer komma till användning denna veckan då... :) Iih,

Vi håller där för en stund!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0