Söndag

Hoohoo,

Chill söndag idag, fick snällt vara taxi åt Basse inatt vid typ 1.. Så vi vaknade väl vid halv 12-tiden idag. Körde till Preem, köpte vatten åt en bakfull pojk sen körde jag hem. (Fråga mig inte varför, kunde lika gärna tagit ur kranen..) När jag kom hem möttes jag av en bakandes mamma med min 9-åriga kusin Julia. Dom bakade sockerkaka och ett bröd.. Som vi ska gå lös på nu! :) Har suttit och spelat kort i väntan på att det skulle bli klart.. kan ha varit världens tråkigaste kortspel hon visade oss.. Haha. Så vi la av, spelade skitgubbe ist xD Funkar alltid!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0