Telefon-nörd?

Det gick inte så lätt som jag hoppats.. första samtalet avslutades efter 2 tim 45 min, och än är vi inte klara. Ska höras av senare igen. "You don't know what you got, until it's gone.." för att citera pojken i andra änden.. Lite jobbigt. Mycket jobbigt. Andra samtalet gick lite smidigt och lätt på 21 min, och strax får vi se vad det 3:e slutar på.. sen har vi ju det där oplanerade och oavslutade extra 4:e samtalet.. haha. Sen när blev jag en telefon-nörd?


Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

du har väll alltid variot en telefon nörd! ;)

2008-11-18 @ 23:28:34
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

haha, nej det har jag väl inte? Okej på sms, men inte att prata.. fast det är jag kanske? haha.

2008-11-19 @ 01:09:32
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0