Tisdag?

Har fram tills nu tänkt att det är onsdag idag och "jaa, träning ikväll!" Men riktigt så bra var det inte upptäckte jag nyss..

Haha, jag vet inte om jag framstod som lite dum-i-huvet igår när jag skrev om det den där serien "90210".. Lindkvist förklarade snällt för mig senare på kvällen vad det var jag hade fått hem.. Och visst var det den gamla serien Beverly Hills 90210! Den från stenåldern.. Och nu ska det komma en ny serie med samma koncept, fast lite andra skådespelare och så heter det bara 90210.. och det var det jag sett på reklam! Haha :) Och det var det jag ville ha.. Så nej, gott folk. Jag har aldrig sett Beverly Hills och fram tills igår hade jag ingen aning om vad det var. :p

Jaha, ännu en händelselös dag? Ledig från jobbet idag, och det är lite drygt.. har inte jobbat på en vecka och ska inte jobba förren på fredag. Skulle jobbat i söndes men då var det en som ville byta så jag tar fredag istället.. Sen blir det jobb lör - sön också. Det gillar vi :) Fick förresten lön från ICA idag, tjooo. Nu längtar jag till Stockholm!

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

frida frida frida... haha :)

2008-11-25 @ 22:30:56

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0