Torsdag

Haha, läste en kommentar nyss som Emmie skrivit, som jag glömt att skriva om här. När hon och jag var på Trendie för nån vecka sen och åt, så kollar jag till vänster och tror bestämt att jag ser Felicia Holmqvist.

Jag: "Ser du vad jag ser? Är det inte Felicia?!"
Emmie: "Ehh, va? Hahaha, nej!"
Jag: "Jo, hon som sitter där? Längst ut?"
Emmie: "Haha nej, det är det inte!"
Jag (till försvar): "Nej nej, mina linser är inte så bra.."
(Som dom inte var heller, fick jag strängt förklarat för mig igår av fröken Optiker..)

Haha, sen när vi skulle gå så ser jag henne, hur hon faktiskt såg ut, och det var inte det minsta likt! Men tänk vad pinsamt det hade kunnat bli.. inte för att jag känner Felicia så jag hade absolut inte hälsat, men om det varit någon annan. Haha.

Den tabben gjorde jag ju i badhuset för ett tag sedan, då hade jag inga linser alls! Tydligen hade Jutta stått 2 meter ifrån mig och sagt "Hej Frida!" och jag bara hade gått förbi, för jag verken såg eller hörde något :p Pinsamt! Ge mig min syn tillbaka.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0