Torsdag

Tjoop. Lika chill dag idag som det var igår. Lite segt faktiskt.. Men imon blir det annat, då ska jag på postutbildning! Haha. Mellan 09 - 16 i Kristianstad. HEJA! (Eftersom vi delar ut post och paket på Preem...) Och innan dess skulle jag gjort nån miniutbildning här hemma, på internet. Så det ska jag sätta mig med nu för jag hann aldrig igårkväll eftersom mitt nattsällskap kom! Och han körde precis.. eller ja, 1,5 timme sen xD

Och här har ni min nya partylåt! :D Dock har jag inte festat alls mycket på sisone, vilket i och för sig bara har varit skönt. Så därför längtar jag lite extra tills nästa gång jag står och fixar i ordning mig med denna på högsta volym ;)



Alright sir,
sure I'll have another one it's early
Three olives, shake it up, i like it dirty
Tequila for my friend it makes her flirty
Trust me!
-
Lordy, Lordy, Lordy!
I can't help it i like to party, it's genetic!
It's electrifying, wind me up and watch me go
Where she stops, nobody knows
A good excuse to be a bad influence on you and you and you and you...

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0