Världens tröttaste lördag.

Sagt och gjort; jag somnade. Och det var sååå skönt! Mitt i alla mina drömmar ringde Basse, men jag minns knappt vad vi sa.. för jag sov så gott! Så direkt efter vi lagt på somnade jag om och efter 1 timme ringde mamma och sa att maten var klar. "Okej" svarade jag och somnade om direkt igen. Haha.

Jag har börjat få ont precis under mitt bröst när jag hostar.. Har ju hostat ett rätt bra tag nu och mamma sa att om man gör det så kan man hosta sönder typ muskelfästen inne i kroppen. För det är ju inga diskreta host jag ligger inne med.. Nej, högt och tydligt och i de mest opassande situationerna och baciller överallt! Mmmm. Så troligen är det så, jag vet inte. Fast det gör ont när jag andas in också..? :S

Skit samma, jag är fortfarande glad att vi skrällde på DM idag! Haha. :)



Aw, bästa sms:et nyss..

"Sebastian saknar sin Frida jättemycket <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3"
(Ja, det var 32 hjärtan också.. och ja, jag räknade..)





:)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0