Äntligen fredag!

Eller egentligen är det inte så mycket ' äntligen ', för jag tycker denna veckan har gått sjukt snabbt. Så egentligen är det nog mest ' redan fredag? '

Var iaf i skolan 2 tim idag! Först ut var Företagsekonomi B, där jag briljerar! Sen har jag ju ett sjukt jobbigt hål mellan 10 - 11, tills Matte B börjar. Så jag frågade han om jag inte kuna sitta och räkna då ist, och slippa matten mellan 11-12. Och visst fick jag det, så vips slutade jag en timme tidigare idag! Helgött. Då körde jag hem till Basse, så körde vi till stranden i Hällevik och gick en runda med Ceasar. (hans hund...) Det var mys. + att det är hela 2 månader idag! :D Haha.

Ikväll blir det fäscht! Mina pirajor har hittat hem, så vi ska ut och partaja ikväll och det längtar jag till! :) PUSS!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0