ATJOOOO!

Godmorgon! Eller vad man ska säga nu. Godlunch kanske? Vaknade astorr i munnen och snorig som ett djur vid 10-tiden idag, drog på mig träningskläder och gick ut och gick en härlig runda! Kom hem, åt lite frukost och nu hamnade jag här.. vart annars? Och jag bara snorar.. och nyser.. och snörvlar.. och snyter mig.. och snorar och snörvlar igen och snyter mig en gång till osv osv. Och jag vet preciiis vem som är den skyldiga till detta... SANDRRAAAA!!!!

Så nu känner jag att jag redan varit duktig idag (som var ute och brände fett, trots snor-näsan..) så då får jag lägga mig i min soffa och bara vara sjuk och bara titta på Prison Break så mycket jag vill! :D Wiiie, det gillar jag. Jag började föresten aldrig titta på det igårkväll, jag valde att prata med Mr. Big i telefon i 1 tim ist. : ) Wiiie, det gillar jag ännu mer!



Raawr, ge miiig Wentworth Miller....

Kommentarsfält
Skrivet av: Sandra

Sluta skyll ifrån dig, ass ;D haha.

2008-10-22 @ 22:54:37
Skrivet av: Anonym

jag har hans autograf nanana ;) wowowo

2008-10-23 @ 12:49:10
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0