Avreagerad

I bilen på väg till Karlshamn satte pappa på "Magnus Uggla greatest hits" typ. Med klassiker som "Jånni Balle", Pom Pom Pom" & "Trubaduren" på hög volym satt vi där och diggade tillsammans och jag blev genast på bättre humör! :D Vi var värsta duon tillsammans. Efter att vi köpt min fina TV-bänk körde vi inom Jeppssons och kollade på en bil, en ny Audi (likadan som vi har, fast en 09-a), som vi har spanat in. Dom var helt på oss, så vips satt jag & papi där och provkörde och den var heeeelt okej! Men vi får se hur det blir, det är ju trots allt mamma som ska bestämma. Hennes bil ju. Själv var jag grymt sugen på Audi TT:n, en cabbe, som stod där.. Raawr, säger jag!

Efter vårt vrålåk körde vi hem, lagade pastagratäng, och sedan körde vi in och brände bort lite fett i simbassängen! Själv simmade jag 1,5 km medans pappa kämpade med sin enda km.. med pauser.. och ändå var jag färdig långt före. Pjuh. Klen?

Nej, nu ska jag gå lös på min apelsin och sen duscha av mitt hår. Det är ett träningspass bara det, när man tar det över badkaret. Eftersom jag inte får vara framåtlutat måste jag vara bakåtlutad och GISSA OM DET ÄR TUGNT! Måste hålla upp nacken med ena handen, samtidigt som jag schamponerar och spolar med den andra. Usch ja. Men med lite trix och tålamod så funkar det! Vi hörs sen,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0