Bakfylle-lördag

Satan vad kul jag hade igår! Var på topp från början till slut. (halv 5 imorse..) :D Massa folk hemma hos Rubin och sedan åkte vi taxibuss in till Altona. Men eftersom både Hanna & Sandra avvek och inte gick in så gjorde inte jag heller det. (Trots att Ursula verkligen ville betala mitt inträde.. tack!!) Men jag satte mig i bilen med B ist, så vi åkte hem.

Men tack för en superkväll iaf =) Det roligaste är ju att jag, Sandra & Hanna skulle sovit hemma hos Sandra inatt. Gjorde någon av oss det? Ja, Sandra själv och hennes man. Medans jag och Hanna gav oss ut på äventyr! ;)

Och bilder kommer, men jag var rätt värdelös på att ta foton igår så jag väntar på att få dom från Emmie & Sandra! PUSS,


(Förresten förstår jag inte varför jag skrev inatt att kvällen gick åt helvete? Haha. Jag tyckte väl det just då :p)

Kommentarsfält
Skrivet av: Hopanna

(det ska stå hanna, zorro hjälpte mig att stava)

Bara för att vi är sämst på att hålla oss till planerna? Haha. Och snacka om ångestlördag..? aaargh. Men tack för en superfredag flickvännen min!

2008-10-20 @ 23:13:11
Skrivet av: Frida svarar:

Haha, ångestlördag - ja tack! Tack själv, älskling <3 Det var küüül!

2008-10-21 @ 10:03:31
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0