Bakis?

BAKIS!

Jag hade svinkul igår! Och en del sjuka grejer hände också, jovisst.. men mer om det sen. Nu ska jag mest ta och fundera över om jag verkligen pallar festa ikväll igen? Det är ju HIF-fest.. Över 100 pers anmälda. Och vi ska samlas hela laget innan hemma hos Carro. Och det hade ju varit så kul, men jag kommer inte hem och sen kommer jag inte ut dit imon heller för att hämta min bil. Så det är en del saker som talar mot mig idag också.. Men jag festade igår ändå ;) Vi får se, vi får se..


Och igår kväll var jag riktigt duktig och fotade allt och alla. Tyvärr råkade Ursula få med sig kameran till Kalmar idag, så jag får sen först imon. Håll uuuuut!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0