Bråka inte med mig idag.

Ahh, hur sur kan inte en lärare göra en då?! Jävla cp-matte. Jag gjorde prov idag (som jag egentligen hade tänkt göra imon, men jag kände mig så pass förbredd så jag gjorde det idag ist) och det kändes bra. Jag visste att jag hade gjort fel på vissa uppgifter, men om man inte kan dom är det väl bättre att chansa än att inte skriva något alls? Det tycker iaf jag. Så nu i eftermiddags gick jag igenom provet med min lärare ("invandrare, jävla grek & lärare"-läraren) och gubben bara sitter och skrattar åt mina fel! Istället för att försöka förstå hur jag tänker och varför jag gör fel så sitter han och skrattar och säger "Nej så här kan du ju inte göra. det är katastrof. Vill du göra ett nytt prov? Ett enkelt eller ett svårt?" Svårt, svarade jag då. För jag vill ju visa vad jag egenligen kan. "Jaha, men det är jag som bestämmer det." Och sen skrattade han. Ah, varför ens fråga då?! Nej, han förstörde min dag. + att han medvetet delade ut olika prov, beroende på hur bra man var. Han gav mig det lättaste. Idiotgubbe. Nej, bråka inte med mig idag säger jag bara.



Nu ska jag och pappa köra till Karlshamn och köpa TV-bänken till mig. Det är ju lite kul, iaf..

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0