Festfredag?

Jag vet inte.. Det lutar åt det hållet. Fast jag ska ju festa imon. Och jag är förkyld. Och har ingen skjuts hem inatt. Och har egentligen inte råd heller. Allt talar emot mig. Men vem vill sitta hemma själv en fredagkväll? Nej, precis.. Och det är antingen partyparty eller sitta här hemma helt övergiven jag har att välja på. Så vad tror ni det blir? ;D

Jag och pappa var och kollade mobil idag igen. Sony Ericsson C905 hade kommit idag, och det är den jag spanat på. Men jag vill ju egentligen inte ha en Ericsson till, för dom är ju helt efterblivna. Så vi får se........ Skulle ta en funderare över helgen.

Hörs sen!


Sony Ericsson C905
8.1 megapixelkamera - jag är sugen.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0