För att jag är så bra!

Nu har jag precis skruvat och meckat ihop TV-bänken.
Tänkte visa lite bilder på min mysiga hörna där jag håller till :)





Min nya bäddsoffa (en väldigt smart sådan!) och nya soffbordet.





TV-bänken jag tjatat om idag och min nya fina plattis-TV :)





Haha, ser ni min satsning med mobilen i fönstret? SUGSÄNDNING!
Jag har sagt att jag önskar mig en alldeles egen antenn av Basse i julklapp!

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

Va snyggt de blev :)

2008-10-21 @ 05:35:09
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0