Förvånad?

Japp, nu sitter jag här i min partydress. Förvånad? Knappast. Men jag funderar lite på att inte klunka i mig något alkoholhaltigt ikväll och ta bilen hem. Får se hur vi lyckas med det..

Fick lite oväntat besök idag med. Just när jag sitter här och pratar med Emmie i telefon och precis har tryckt i mig några mackor plingar det på dörren och där stod Basse och Mattias. Dom var påväg hem från Kristianstad och hade 'vägarna förbi'. (Snarare 2 mils omväg..) Jaja, Kanske ska gå och kladda på lite smink? Ska ju trots allt vara där om 35 min och har en del mil att köra. PUSS.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0