Foton

Hittade lite roliga bilder från Altona.

     



+ att vakt-Ali återigen, som varje fredag, bad någon att titta in i mina ögon. För Ali själv tycker att dom är så vackra. Sen sa han
"Vet du att jag drömmer om dig varje natt?"
Jag: "Smickrande! Säger du det till alla eller?"
Han: "Nej, det är sant."
Sen kom det en snubbe och sa: "Och Ali ljuger aldrig!"
Jag: "Okej, drömmer du bara om mina ögon då eller?"
Han: "Nej, om lite annat också.."

Haha, uuuh. Sen gick jag därifrån, jag blev lite rädd.


Funderar starkt på att lämna in?

Kommentarsfält
Skrivet av: robiN

jo tack det är prima :)

har du för dig då?

2008-10-05 @ 06:51:00
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0