Godmorgon!

  • Ja, jag snorar fortfarande.
  • ..och nyser..
  • Skola idag mellan 13.30 - 14. 30.. Allt som är inplanerat för dagen.
  • Min mobil är efterbliven igen, men nu är det slut med reparationer..
    Nu skaffar jag en ny!
  • Jag längtar till lördag.
  • Jag blev riktigt besviken när jag vaknade och insåg att det var torsdag och 3 dagar kvar tills söndag. Jag vill träna fotboll!
  • Jag hann med 9 avsnitt Prison Break igår. Gissa om jag hade lite att göra?
  • ..och jag ska ta två avsnitt till nu, ciao!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0