Hur kan perfekt bli så fel?

Jag tänker inte skriva så mycket här, för jag vill gärna inte dela med mig av mina problem med er. Läget är dock inte på topp, men det blir det nog snart igen. :) (Always look on the bright side of life..) Fram tills dess ligger jag lågt!

Pallade inte med skola idag, så jag ringde och sjukanmälde mig. Nu ska jag ut och gå en runda i det härliga höstvädret och sen ska jag och mins söta Eriko till Kristianstad! (Är det någon som blir förvånad? Haha)



So long, <3

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0