Jag flydde för ett tag.

Den jätteroliga grejen var att jag satt i frisörstolen i 4 tim och fick massa hår påsatt på mitt huvud. Så nu är jag fin i håret igen :)

Gårdagen var ganska kaos (och just därför sket jag i att blogga igår..) så jag flydde med Sandra upp till Växjö och stannade där över natten. Det behövdes och det var mys. Åt på restaurang och sånt igår. Sen satt vi i Sandras lägenhet med två andra tjejer och pimplade vin! Det behövdes.

Nu ska jag köra iväg igen, bilder osv kommer senare! Puss.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0