"Lärare, jävla grek och invandrare"

Haaaallå!
Startade dagen med skola kl 8. Jag tycker det är för tidigt att börja, varför inte lika gärna halv 9? Jag menar.. det är ju ändå KomVux. Hallå? Vid typ 11 fick jag ett sms från Sandra på Ica som frågade om jag kunde jobba för henne idag mellan 14 - 21. Och visst gjorde jag det! Så jag fick dra från skolan en timme tidigare idag, gött. När jag var på Ica frågade dom om jag kunde jobba 14-21 imon också. Och jag tackar inte nej, jag behöver cash ;) Visserligen kommer dom ju inte förren i november.. men dom kommer iaf!

Igår var jag & pappi och köpte en soffa till mig. En sån skön med schäslong.. Och ett soffbord. Så nu ligger jag här och slöar framför TV:n med "Two and a half men" ute i mitt.. 'hus' eller 'övervåning' eller vad man ska säg. Tänkte ta foto iaf..nångång. Så ni fattar.

På min företagsekonomi idag sa min lärare "Ni får försöka förstå mig som lärare, jävla grek och invandrare när jag sammanfattar.." Haha. Han är rolig han. Lilla Nikolaus.


Nej, sköt om er! PUSS.



för att jag är typ halv,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0