Måndag och fortfarande sjuk.

Okej, jag är inte sådär vråålsjuk så om jag bara hade pallrat mig upp ur sängen imorse så hade jag kunnat vara i skolan nu. Men grejen är den att jag hostar. Hostar så in i helvete! Så för mig var det inte så lockande att sitta på lektioner hela dagen och behöva gå ut var 5:e minut för att hosta. Och det är inga små host, utan det ger sig inte förren jag har fått upp det där jätteglökhostet. Då kan jag vara tyst i 5 min, sen måste jag klökhosta igen. Ja, så mysig är jag! :) Så därför valde jag att inte gå till skolan idag, och det tyckte jag att jag gjorde rätt i! För vem hade viljat sitta bredvid mig ändå? Haha, nej just det.

Så vad ska man göra en hel dag som denna då? Sjukt bra fråga faktiskt. Tips? Och ja, förresten. Jag tycker det är rätt orättvist att vi som läser på KomVux bara har höstlov tis, ons, tors denna veckan. Varför inte lika gärna måndag och fredag då också? Som ett normalt lov liksom? Så vi kan väl lägga in lite strejk i att jag inte gick till skolan idag. Sjuk + strejk. Perfa!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0