Onsdag

Haha, jag kan inte smälta detta med SÄPO. Helt galet ju. Som mamma hade sagt till VD'n för Pälsdjursuppfödarnas Riksförbund: Ska man inte ens kunna köra omkring i Nogersund en lördagnatt utan att bli misstänkt och få massa poliser efter sig?
Det är lite störigt att dom gått så här långt, men samtidigt bara skrattar vi åt det här hemma. Jag menar.. SÄPO?! Som vaktar kungafamiljen och är en säkerhetspolis som arbetar med att avslöja brott mot rikets säkerhet, bekämpa terrorism och skydda den centrala statsledningen. Som om lilla jag skulle vara ett hot mot Sverige? Haha!

Nej, nog pratat om det.

Nu ska jag ut och snickra ihop mitt nya fina vita bord! PUSS.


Ser jag farlig ut?

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

haha världens farligaste Frida :D

2008-10-15 @ 16:55:03
URL: http://inexpressible.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

du ser jättefarlig ut...! grrr

2008-10-15 @ 22:07:18
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0