Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

Äntligen fredag!

Eller? Är det 'äntligen' när man vaknar av ett sms "Hej. Kan du jobba idag 15 - 22.15?" ? Jaa, det tycker jag! Jag tar allt vad jag kan få, så självklart sa jag ja. Och att jag ska jobba till 22.15 innebär att jag sitter själv i kassan från kl 21, sedan ska jag ropa i högtalarna att "vi stänger snart" (jag har aldrig ens ropat i dom.. för jag vågar inte) och så ska jag stänga ner allt. Tänk jag, och det ansvaret. Innebär detta att man gjort karriär på ICA? Haha.

Och imonbitti kl 9 börjar jag på mitt nya jobb! Preeeem i Mjällby. Wiiie, jobbjobbjobb. Och jag bara gillar läget! Det blir alltså ingen partyhelg för min del, men det gör absolut ingenting. Jag är lite trött på att festa och göra av med pengar varenda helg. Speciellt när man inte har några.. Så detta kom prefekt. Nu kanske jag t.o.m. kommer hem från Australien / Asien i april? ;)

Nej, hörrni. Om ni inte har något att göra ikväll mellan 21 - 22.15 (stor chans..) så kom och gör mig sällskap i kassa 1! :D Puss.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0