Söndag

Halloj! HIF-festen igår var helt OK. Träffades några från laget hemma hos Carro innan, sen åkte vi till Hörvik där det bjöds på mat och underhållning. Vårt tacktal till våra tränare var nog det bästa, näst efter min insats som lottodragare. Den var stået vassare ;)

Så nu till fredagens sjuka händelse. Vi var hemma hos Elias på 20-års fest. Han jobbar i Olofström och därför kom det dit några Olofströms-tjejer också. När vi senare sitter utanför så börjar jag prata med Emelie, en utav tjejerna. Jag säger: "Jag måste bara fråga; vet du vem Robin Thuresson är?" (Robin är mitt ex som bor i Olofström, var tsm med honom för 4 år sedan och sen dess har jag inte sett röken av honom. Visste knappt om han ens existerade längre..) "Ja." Svarar hon då. "Det är min pojkvän. Du har varit tillsammans med honom va? Jag sa det när vi hälsade på varandra innan ikväll, att det måste vara Frida, Robins ex." Och bla bla bla. Hon berättade att hon visste vem jag var, hade varit inne på min bilddagbok och Robins mamma hade berättat om när vi var i Kristianstad och shoppade och åt på Thairestaurang osv. (Fråga mig inte varför..) Hon visste en hel del om mig, och om när jag & Robin var tillsammans och vad vi gjorde osv. Och jag visste inte ens om han fortfarande levde. Ja, jag tyckte det var sjukt. Att vi just skulle mötas på en sån hemmafest. Sinnes. Hon var en jättetrevlig tjej iaf :)

Detta har blivit en riktigt partyhelg, minst sagt. Men jag har gillat läget ;) Men hur jag (och resten av laget, inkl Roger..) ska orka träna ikväll är ju en bra fråga. Det blev rätt mycket av det goda igår.. Haha. Får väl se hur många som dyker upp :)


Hittade två bilder från Altona:



Trion i baren!





Haha, rolig bild.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0