The best parts of this has come and gone.

Everchanging - Rise Against,
den blir aldrig dålig.


Tänkte slängt upp ett inlägg tidigare, men bloggen segade som fan och jag hade inte tålamod helt enkelt. Att sitta här och vänta en hel evighet och trycka på samma knapp 15 gånger utan att det händer något. Det går fet bort!

Ikväll har jag varit inne i stan och umgåtts. Gusten är ju hemma nu, så det blev mys med henne och några till! Sen körde jag hem till Emmie och lånade Prison Break säsong 2. Jag har helt tappat det, jag var som besatt då i början när det var nytt. Sen har jag typ sett till halva säsong 2, sen pang poff slutade jag. Så nu tänkte jag ta tag i det igen! :D Fringe gick åt helvete förresten. Har inte haft en tanke på att ladda hem nästa avsnitt, kan vara därför? Men då kanske det inte var så bra ändå.. jaja, får se om jag kommer ihåg det imon. Efter Emmie körde jag inom Emil & Ursula en sväng. Hämtade nått installations-program till Microsoft 2007, så det ska jag mecka med imon! Och titta Prison Break såklart! ;)

Meeen jag tänkte faktiskt börja titta redan nu.. Så godnatt mates!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0