Tisdag

Heeej!
Idag har jag spenderat dagen med Emmie! Eftersom båda var lediga så kom jag på idén att vi kunde köra till Ekohallen, så det gjorde vi! Blev en massa ljus-köp för min del, till min lilla lya där ute. Jag älskar ljus! + en Smooth-grej till håret. Emmie kände sig dock mer givmild och handlade saker till Karl istället :p På hemvägen körde vi inom Arena och handlade en varsin räksallad. Så jävla gott!

Nej, nu ska jag äta och jag orkar faktiskt inte skriva mer heller. Foton från Elin & Carros avskedfest finns förresten på bilddagboken, där jag heter frida rätt och slätt! Slänger upp några här också senare, PUSS.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0