Tisdag

Har någon utav er sett Hamlet? Jag sitter och tittar på den nu, för jag & Erika ska ha engelska-lektion om honom på torsdag. Så ska vi visa en snutt från denna filmen och jag ska välja ut vad. Den har ett rätt konstigt, gammaldags språk så det är lite jobbigt. Men det går! Tänkte ta scenen där han säger "att vara eller icke vara..." Det är ju en klassiker!

Förresten har pappa varit och bytt mitt nya soffbord idag. Det var en spricka i det så vi bytte det och la till mellanskillnad så jag fick ett vitt, mkt finare, än det svarta jag köpte först! Smart som han var glömde han bordsbenen och skruvarna i Karlshamn, så han fick snällt köra tillbaka och hämta dom nu. Haha. Klant?

Och i eftermiddag blir det jobb, 14 - 21. :) Visst, det är aldrig kul att jobba men när man vet att man är ett steg närmare sitt mål och en liten dröm, varje gång man får lön, så är det absolut värt det! Puss,






Jaha, så nu är jag alltså misstänkt för attentat mot minkfarmare på lister?!?!?? Hahaha, vilket skämt.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0