Why am I so lost in you?

Blev inte mycket skola för min del idag. Ringde och pratade med Vickan och då råkade hon nämna nått om 'ska göra glosorna imon istället..' NEEJ, shiit. Vi hade 60 engelska-glosor till idag, och jag hade helt glömt bort det. Inte pluggat in en enda glosa.. Satte mig och panikpluggade innan jag skulle köra, men gav upp ganska snabbt då jag insåg att man inte kan få in 60 helt nya engelska ord i huvet på 15 min.. Så det sket sig, alltihop. Gick och beklagade mig lite hos pappa, och han tyckte inte heller att jag skulle åka dit. Haha. Så vi körde och kollade in en ny mobil till mig istället :) Fast den jag spanat på kommer inte förren imon, så jag får vänta tills då. Det blev ny bärbar hemtelefon iaf! Så nu slipper jag prata i min mobil här ute, som knappt ändå inte har gått eftersom jag inte har nån sändning. Gött!

Nahe, vad händer ikväll? En liten motionsrunda strax, sen får det bli Prison Break för hela slanten! Nu är jag sådär härligt lost i det.. :) Love it!





Fuck, blir kanske inte så mycket Prison Break för mig ändå.. Jag har ju 60 glosor som härligt väntar på mig.. ahh. Varför skulle jag komma på det?
Jag. Är. Skoltrött.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0