Ah, mobilhelvete.

Jag har lämnat in min mobil på lagning 3 gånger sen i april nu. Hämtade ut den i torsdes och tror ni inte displayen slutar fungera i lördes? Jo då. Två dagar efter den har varit på lagning. Helt sjukt, så idag fick jag lämna in den för 4:de gången.. på ett halvår! Jag menar hallå? Det roliga är ju att dom känner igen mig där på Audi Video nu :p Men fan vad arg jag är egentligen. När man betalt för nånting man vill ha, så får man bara ha den på lagning hela tiden! Nej, tacka vet jag Nokia 3310. Den svek då aldrig!


Kommentarsfält
Skrivet av: S

Om du har lämnat in den 4 gånger för samma problem har du rätt att få ut en ny mobil av samma modell, eller en likvärdig - enligt konsumentköplagen

2008-09-22 @ 16:56:05

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0