Ännu en lyckad fredag-kväll.

Jag hade jättekul igår! Började med en mysmiddag med familjen på Steak House. Smarrigt! Efter det åkte jag till Karlshamn och hem till Teddes lägenhet där resten av mina brudar befann sig. Dock var vi inte så många, endast 7 st. Men det är sånt man får acceptera efter att man tagit studenten! Folk försvinner. :p Marielle, Malin & Gusten är ju i Oslo, Emma & Erika i Turkiet och Elin har flyttat till Stockholm. Nu vet ni vad ni har att vänta, alla 90:or :) Men vi hade jättekul iaf! När vi var påväg till Harrys ångrade jag, Lisa & Becca oss så vi åkte till Altona istället! Inte Lisa då, hon skulle toffla med Robin istället. Men jag och Becca åkte till vårt kära Altona. Och där fortsatte det att vara kul :D När kvällen var slut ringde jag och väckte papi, så han kom och hämtade mig och Basse sen åkte vi hem och sov!

     




Idag vaknade vi närmare halv 1, sen skjutsade jag hem honom och nu ligger jag här.. i soffan med datorn i knät. Och jag tror jag ska fortsätta med det hela dagen/kvällen! :D Sjukt skönt. Ett extra + är att jag är hemma själv tills imon.. iiih,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0