Bästa, älskade One Tree Hill!

Jag håller på att ladda hem nyaste avsnittet nu, avsnitt 2 på säsong 6. Jag riktigt längtar tills det är klart, sitter bara här och fördriver tiden nu. :p Det är lite jobbigt, att man inte kan sitta i timmar och kolla på nya avsnitt eftersom det bara kommer ut ett i veckan nu i USA. Smällar man får ta men då har man iaf något att längta efter. Jag älskar One Tree Hill :D


Brooke är min favorit (den mörkhåriga)
+ att Jamie är ju den sötaste ungen ever! Jag vill ha honom, ge mig..



visst? :)


Skoldagen idag var kort - 8 - 9.30.. + massa pauser därimellan. Efter det körde jag till Furulund och mötte upp Carro, den nya kassören, sen körde vi ner till banken och skrev över det på henne ÄNTLIGEN! Så nu är jag friii. Ska bara lämna över alla pärmar osv också.. och det gör jag imon. :)
Efter bankbesöket åkte jag med Erika, Emma, Sandra & Emmie till Kristianstad där det visst råkades spenderas lite pengar.. usch, nu måste jag verkligen spara! Blev även en räksallad på Trendie, alltid lika gott!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0