Bättre sent än aldrig,

Har varit lite dåligt med uppdatering på sistone, men det är smällar man får ta ;) Det har hänt rätt mycket, faktiskt. I torsdes skrev jag ju att jag skulle med Emmie & Kate (hennes mamma) på bingo. Och det var vi också, men några extra cash fick jag inte med mig hem. Dock vann Kate 700 kr.. Och hon gick efter mig i kön in, när man köpte lotter. Tänk om slumpen hade gjort så att jag gick efter henne in, så hade det varit jag som vann 700 kr! Surt,


Emmie på bingon :)



I fredes var jag först på ungdomsmottagningen (igen!) och sedan på anställningsintevju. Vet inte riktigt hur det gick, hon var rätt mystisk och sa mest att hon skulle höra av sig senare. Så vi får se :)

På fredagkvällen var det fest! Förfest hos Emmas pojkvän Stoffe i Bromölla, och det var helt okej! Vid halv 12 kom Johannanas (med sitt nytagna körkort.. Grattis till henne!) och hämtade mig & Emmie sen åkte vi vidare till Daniel på förfest. Vid 1-tiden vandrade vi en trappa ner och kom då till Altona där vi shejkade i hela 1 timme! Haha. Jag hade en kul kväll helt enkelt :) Tog sovet hos Basse sen blev det mest chill hela lördagen.

      


På söndagmorgonen vaknar jag 20 i 11 och läser ett meddelade från min förra fotbolls-tränare som frågade om jag kunde vara med dom och spela match idag för det var kris. Jag frågade hur dags matchen började, och han svarade 11. Så det var snabbt upp och slänga i sig frukost och sen iväg. Nu ska vi tillägga att jag slutade spela fotboll för ca 1 år sedan, och sen dess har jag inte haft den bästa konditionen. Så det var en plågsam match, men samtidigt kul :)

Och när man inte har använt ett par fotbollsskor på 1 år och hoppar in och spelar match med dom, vad får man då? Jo, skoskav. Massor med skoskav! Mitt skinn på båda hälarna är helt väck, myyys. Var hemma hos Sandra igårkväll så Susanne (hennes mamma) plåstade om mig lite, bla med 'sprayplåster'. Satan var det sved. Jag blev helt yr så hon fick pyssla om mig med juice och choklad också :) Haha.

Oj, vad jag skriver. Men jag behöver skriva av mig när jag inte gjort det på länge :p Ikväll blir det bara chill. Har laddat hem två filmer; 'Definitely maybe' & 'The hottie and the nottie'. (Den sista med Paris Hilton....) Någon som sett någon av dom?

Köpte även nya glasögon i fredes! Det blev ett par från Fendi. Jättesnygga, lägger upp bild när jag fått hem dom! Någon gång denna veckan. Kanske uppdaterar lite senare ikväll också! PUSS.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0