Ch-chill...

Gud vad skönt det var att simma! Riktigt härligt, grabbar. Efter bassängen körde jag till Open Sun och solade! Laddade mitt solkort med 200 kr också, och fick 400 kr. Det kallar jag kap!

När jag körde in till stan, vid typ 17-tiden, så där ute vid Statoil, på vägen mot Sölve, vid järnvägen.. (hänger ni med?) var det maaassamassa polisbilar med blåljus och en polisbil hade ställt sig på tvären och spärrat av vägen. Fattade inte vad som hade hänt så när jag körde hem (ca 1,5 tim senare) tänkte jag att jag kör det hållet hem så kan jag se vad som hänt, för polisbilarna var då borta. Men nej, då när jag är nästan framme vid bommarna står det en polisman och blinkar med en ficklampa mot mig och gestikulerar att jag ska vända och köra tillbaka. Happ. Ingen aning om vad som hänt alltså, det såg allvarligt ut iaf. Får väl läsa tidningen imon :) Sen när jag väl hade vänt och var på väg hem blev jag omkörd av en ambulans med blåljusen på.

Jaa, det händer mycket i Sölvesborg just nu, gott folk. Är vi uppe i 15 bränder snart? Sen sommaren började.. säkert 10 av dom nu i höst. Usch ja, scaaary. Ska ta och installera en brandvarnare i mitt rum, tänkte jag. Bäst att vara på den säkra sidan, man vet ju aldrig när det är ens eget hus som brinner ner till grunden i den här stan.

Ikväll är det sjukt chill. Sitter och tittar på Idol nu, sen ska jag kila ut till mitt rum och se två avsnitt av ' Fringe ' :) Och, om jag inte har somnat, Fight Club! Jag är ju ledig imon, eftersom min enda lektion som är mellan 8 - halv 10, är inställd! Är ledig på onsdag också, fast det är jag ju ifs alltid :p

Nej, hörrni. Om man skulle ta och tänka på refrängen.. So long,


Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula svarar

de var en lastbil som hade kört in i järnvägsledningarna tror jag :)

2008-09-29 @ 21:39:04
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0