Det som händer i Växjö...

Tänkte ta och berätta lite om vad som egentligen hände i Växjö. Jag tog min guling och begav mig uppåt vid halv 2 - tiden i fredes. Det såg mest ut såhär;



Som ni ser satsade jag på en GPS (jaa, trots att jag bara skulle till Växjö som är typ en väg och två högersvängar..) men hon visste ju absolut inte vart Växjö låg. Jag följde duktigt mitt lokalsinne och vägskyltarna och hon tjatade mest om U-svängar och att jag skulle in i skogen. Jag stängde av henne sen.

Väl framme dumpade jag all min packning i Sandras lägenhet på campus och sedan körde vi in mot stan och shoppade. Rätt mycket faktiskt, och jag är helnöjd. Mest för våra ögonskuggor kanske ;) Tog även en fika och såg ut såhär;
      
Kan ha varit den äckligaste cappuchino/choklad/grädde-drickan nånsin, faktiskt.

Efter att vi svettats igenom massa affärer körde vi tillbaka till lägenheten, vilade, exprementerade med våra ögonskuggor och sen körde vi in till stan igen och hämtade Hoooney som kom med tåget vid 20.30. Därefter gick vi till Subway och åt..

      
Hon är så myys, den där Sandra.


Sen körde vi till Hemmakväll, stod och kollade på filmer tills vi blev tillsagda att dom stänger nu.. Hyrde 3 filmer, köpte godis, åkte hem och tittade på en utan filmerna, skitkass film - jag som valde den. Sen somnade jag vid 12 och de andra två nån timme senare.

Vaknade på lördagen - rätt skabbiga - åt frukost och gjorde oss sedan redo att åka in till stan igen. Mötte även upp Jazzi då, en utav Sandras nyfunna Växjö-vänner.


Såhär kul har vi när vi äter frukost.


På kvällen kom ju det som vi hade riktigt längtat efter - PAAARRTYYYY! :D

Började lite smått hemma hos Sandra, sedan vidare med buss till Jessica och sedan till Oleó.

      




       
Haha, att Hanna bröt av klacken i nått litet skutt var det tråkigaste med ändå roligaste på hela kvällen. Fy fan vad jag skrattade.

   
Hon i mitten var nån vi bara hittade.. Eller hon hittade nog oss,

Efter Oleó gick vi till McDonalds och åt, sen tog vi en taxi hem, blev en del foton då med men det är nog inget jag ska lägga upp här :p Haha. På söndagen åkte Hanna med tåget hem vid 10 (!) medans jag tog bilen hem när jag kände att jag var redo. Vid halv 1 nångång xD

DET VAR EN HELLYCKAD HELG OCH JAG TACKAR MIN PORRSKÅDIS & JESUS FÖR DET!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0