Godmorgon Sverige!

Ligger i soffan med en kopp kaffe och kollar på repriserna av Idol nu. Till vilken mening vet jag inte, eftersom jag redan har sett det. Men brist på sysselsättning, antar jag.. :p Laddade förresten hem det första avsnittet av den nya serien ' Fringe ' igår. Kollade på halva, sen somnade jag. Så tar nog sista halvan idag när jag skivit klart detta inlägget :) Tänkte att jag skulle börja följa det, det verkar spännande.

Igår var en helmys dag! Vaknade upp hemma hos min baby (bakis och med en ihopköttad hals, så min match fick bli dissad...), sen körde vi istället och kollade på Hanö's match i Märserum. Solen stekte på oss och det var jättevarmt och helmys. På vägen hem körde vi (självklart?) inom McDonald's och åt vad som fick bli vår frukost. Sen hem till Basse igen, hade lite fotbollsturnering och sen hämtade vi mat och chillade framför TV'n. Efter det kom Törnqvist & Rigi och så skulle dom festa, och jag begav mig hemåt. Men en 10:a till min lördag, helt klart ;)

Nej, om man skulle ta och vara lite duktig denna söndag? Ska ha skrivit en bokrecention tills på torsdag, på engelska. Och jag har inte ens öppnat boken än. Känns som det skulle behövas.. kanske.. BLÄÄ, jag vill inte gå i skola. Varför gör jag det?


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0