Hej flåset!

Ikväll har jag tränar fotboll och shit vad kul det var att träna igen! Jag trodde faktiskt inte det skulle vara det, men jag har faktiskt saknat det. Det har jag. Meeen konditionen ska vi inte prata om! Jag har ju inte tränat fotboll på ett år, och därmed har konditionen försämrats EN HEL DEL. Men det ska det bli ändring på nu! Verkligen.

Min tanke med att börja träna igen var att jag skulle vara med och spela de sista matcherna och därmed försöka hänga med så gott jag kunde. Men nu har vi match på lördag & tisdag, träning torsdag & sista matchen på nästa lördag. Ja, så bra var min tanke! Ni kanske inte förstod det där, men jag orkar inte förklara in i detajler. Haha, vad jag svamlar. Lika bra jag slutar och bara koncentrerar mig på Idol! PUSS <3

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0