Helt frivilligt att läsa.

I rätt mycket brist på sysselsättning denna söndag begav jag mig ut i det fina vädret och tog en rundvandring i vår trädgård. Jättetråkigt, egentligen. Men jag har tråkigt, OK?

   
Känns som det kommer bli massa äppelpajer i höst?



Jag tog mig en tugga.
(+ att jag myser runt i Basses tröja idag. Råkade smuggla med mig den hem igår, förlåt älskling..)

   

  
Vår paviljong, som Chessi typ bor i. Fråga mig inte varför, men hon älskar den.



Sen vill jag bara visa hur bra zoom min kamera har:
  
haha :)


Sjukt tråkigt, men va fan. Nu har jag sysselsatt mig i typ 1 timme iaf! Och det var ju det som var meningen. :D + att Fringe-avsnittet var sjukt bra. Blir en fortsättning på den serien, japp japp!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0