Hey ya,

Jag vet inte om det är så mycket att skryta om men igår 'firade' iaf jag & Basse 1 månad tillsammans :D Wiihoo. Fast det har vi ju dock gjort en gång innan också.. Hm. Men denna gången hoppas vi på massa mer ;) PUSSPÅOSS!


+ att jag var i Karlshamn och hämtade mina nya brills igår, och ååååh. Jag är så nöjd! Såhär ser dom ut:


Fendiii,

Så nu kanske jag kan börja bry mig mer om mina ögon och inte använda linser typ 24/7? Jo, jag tror faktiskt det. Med tanke på att jag redan haft inflammation på hornhinnan och har ärr efter det, så måste jag nog använda glasögon mer än vad jag gör om jag vill ha någon syn kvar år 2045.. Och då passar det ju bra att jag trivs så bra i mina nya! :) Det första Basse sa var "Du ser ut som en sån där sekreterare som går och har sex med chefen." Hmm, kanske det man skulle göra för att få nått  jobb här i Sbg? Usch.. nej. Men jag vill ha ett jobb iaf, det vill jag!

Idag var jag i skolan mellan halv 2 - halv 3, sen körde jag hem - åt mat - fick reda på att Marielle, Malin & Gusten kommit hem från Oslo över helgen - körde in till stan och träffade dom en stund - körde hem - nu ligger jag här i soffan och väntar på Idol :) Efter Idol ska jag sätta på en film och sovasovasova massor!

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

Gud va snygga dom va :)

2008-09-04 @ 20:53:28
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0