Höst-rugg..

Idag känns som en sån där riktig höst-kväll. Ni vet, en sån kväll när man bara vill mysa med tända ljus, film & en pussig pojkvän? Men dessvärre tror jag att jag får tillbringa den med min mor. Pappa är i Stockholm hela denna veckan, så jag och mamma är hemma själva. Sitter och väntar på att hon ska komma hem nu.. ett tag var hon helt borta så jag fick ringa upp till pappa i Stockholm och fråga vart hon höll hus. Verksamhetsplanering blev svaret.

Idag har jag sökt ett jobb. Fick tyvärr ett nej, eftersom det var ett säsongsbetonad ställe jag ringde till, så i mars-april ska jag höra av mig igen.. heja, jag behöver ett jobb nu! Meen jag hoppas att jag har ett på G.. Kan inte göra något förrens på onsdag, jag avslöjar mer då!

Minns ni den tjejen som var med i årets Idol som hette Soledad? Andreas i juryn sa då att han skrivit en låt åt Westlife med den titeln och sedan spelade dom den låten när de visade att den här tjejen Soledad hade gått vidare. Iaf, jag youtubade på den låten, och den är hur mys som helst! Alla är vi ju fortfarande små Westlife-fans, eller hur? :)

So long, <3

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0