Höst?

Känns som hösten är påväg med riktigt stora steg.. om den inte redan är här? Usch, rugg och kallt. Men desto mer mys :)

Rätt tom på ord idag, faktiskt. Har tapetserat upp väven på väggen idag iaf, tänk att jag fixade det helt själv! :D Känner mig snart mogen för att flytta hemifrån, faktiskt. Gud vad skönt det hade varit! Så nu ska min vägg bara målas också.. Visar foto sen. Efter det var jag i skolan 13.30 - 14.30.. och efter det körde jag inom Emmie en runda. Glömde förresten min mobil hemma idag, och shit vad naken jag känner mig utan den!

Nej, en film nu kanske? Känns som att jag kommer ligga här sovandes inom en halvtimme.. för min säng är så mys! PUSS,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0