Idag är en sån dag.

Idag har verkligen allt gått emot mig. Jag glömde att äta lunch, hade bara en lektion i skolan som var på 1 timme, sitter och gnäller hela tiden för att jag var hungrig & trött, får ett oförberett eng-prov där man fattar INGENTING (= får chansa på varenda uppgift och hoppas på det bästa), körde bil som en kratta, min ' makeover ' - tid blir inte nästa vecka - utan nästa vecka igen, jag undrar om min pojkvän gått under jorden? För just nu går han också emot mig, jag är helt slapp ikväll, orkar inte göra nånting och jag råkade somna här på soffan och vaknade 17.30 - den tid då min träning börjar. Sov alltså bort den. Ja, osv. Ah, komochhjälpmigattdö.

Men okej, 2 positiva saker.
1. Har fått tillbaka min gråa mobil. Får antagligen lämna in den igen innan veckan är slut..
2. Jag har fått lön. MASSOR MED LÖN! Förväntade mig x tusen kr, men fick mer än 2x tusen kr! :D (Ni matematiker fattar..)



Imon är det iaf fredag...
Peace out,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0