Inte så mycket wiiie,

ja, såhär kul har jag just nu..


Hej och förlåt för usel uppdatering. SItter just nu och bokför det sista åt Furulunds Elevråd (eller sista och sista.. har hela år 2008 kvar :p) Men jag ska iaf bli färdig idag för imon ska jag lämna över det till Carro och det ska bli så skönt! Äntligen :) Så nu har jag och göra hela min eftermiddag/kväll. Men hoppas på lite mys ikväll också, såklart =)


Och jag känner mig faktiskt riktigt duktig idag, eftersom jag varit i skolan en hel dag! Från kl 8.00 - 14.40.. Då måste jag tillägga att den sista lektionen är Företagsekonomi B på
2 tim 20 min! Den skojar man inte bort, men jag ägde faktiskt lite idag ;) Så jag känner mig bra. Nu ska bara bokföringen gå felfritt också...

Har även haft en toppen-helg i Växjö, men mer om det och foton kommer senare idag eller imon. Nu måste jag fortsätta, vi hörs.


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0