Kär i en ängel.

Jag har aldrig riktigt tyckt om Håkan Hellström, men hans senaste låt 'Kär i en ängel' är faktiskt helfin :)

Tänkte bara göra en liten uppdatering. Skola fram tills ca kl 11 idag, sen dess har jag bara varit hemma och inte gjort jättemycket nytta. Har tittat på 'Hur man blir av med en kille på 10 dagar', och det första avsnittet av säsong 6 på One Tree Hill. Så nu vet jag vem Lucas ringer till, lalala... :D Men det får jag inte säg för då blir memlangirl89 pist off. Aiight? ;)

Imon ska jag med pappa till Karlshamn och hoppashoppashoppas mina brills har kommit! :) Nu ska jag titta på 'Definitely Maybe' och kanske också 'Kissing Jessica Stein' om jag inte hinner somna innan dess. Vilket jag faktiskt tror..

 På tal om ingenting har jag lite planer på att genomgå en stor förändring. Främst i hårväg då.. Hm, tåls att fundera på ;) GODNATTPUSS.



Här var jag.

Kommentarsfält
Skrivet av: Erika

Söööötnoooos:)

2008-09-02 @ 22:35:22
Skrivet av: Erika

Kan vi inte åka till malmö tillsammans och titta på hår?

2008-09-02 @ 22:35:59
Skrivet av: Emmie

vilken hårfärg?



jaa. då blir memlangirl sur. mohaa

2008-09-03 @ 17:03:03
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0