Målar-Frida



Idag var jag duktig och körde in till Jims Färg och köpte målarfärg till väggen utanför mitt rum. Den jag pratat om lite tidigare. Erkänn vuxet, ändå? Att köpa målarfärg helt själv. (Visserligen inte mina pengar..) :D 1-0 i vuxenpoäng till mig!

Just nu sitter jag och skriver samtidigt som jag tittar på Idol. Vilka nötter det finns ändå! Herregud, vissa måste ju vara helt tomma i hjärnan. Hör dom inte själva hur hemskt det låter? (Han som sjöng nyss, btw, kanske vi får se på Rockfestivalen nästa år? Han var fan grym. Perti som ser ut som en uteliggare pratar jag om. Haha.)

När detta är slut ska jag iaf hem till Basse! DET ser jag fram emot :D


Kommentarsfält
Skrivet av: Emmie

btw... woowowowow andvända förkortningar ;)

2008-09-18 @ 14:48:18
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0